It's About Time

Jag har alltid trott på att man måste kombinera entreprenörskap med sitt elitidrottande för att få allt att gå ihop. I slutändan handlar det om mer än att man bara ville det, det handlar om vad man har gjort med sin vilja. Under min karriär så har jag förstått att time is money och mina timmar på dygnet som elitsatsande slalomkanotist känns ibland lite för få. Hur effektiv man än är så blir de aldrig fler...

Därför jobbar jag hårt med att förbättra mina förutsättningar på land så att jag ska kunna ha bättre fokus när jag väl är på vattnet. Det handlar om att investera energi och tid så att jag får mer sen när jag måste fokusera på tävling och träning.

Ett steg är bolagsdrivande. Ett utav mina bolag gjorde idag ett stort steg som ska uppärksammas och firas utav mina nära och kära. Det är mötesbokningsbolaget som endast anställer Elitidrottare med höga ambitioner, It's About Time. Hemsida lanserades idag på em, kolla in den

http://itsabouttime.se/

Jag är stolt över att få vara en stor del utav det här och tror på en framtid med mycket förbättring inom potentiella kunders sälj, men även skillnaden hos de unga talanger som vi stödjer genom detta.

Kommentarer

Populära inlägg