Medvetehet

Medvetenhet. Att vara medveten om allt man gör och varför man gör det. Utan att försöka lära vidare så är det i alla fall så jag har uppfattat den första träffen med Anders Tedestrand, vars förhoppning är att ge mig kartan så att jag själv kan kontrollera min verklighet. Det som var ämnat som en timmes träff blev snabbt närmare två. Fruktansvärt intressant. Jag kan inte beskriva det som något annat och det käns skönt att faktiskt diskutera saker som man själv har tänkt på så länge, men haft svårt att faktiskt svara på.

Jag har inte svaret, men jag känner mig mer medveten.

Otroligt spännande! Det känns bra och jag är fullkomligt övertygad om att det här är något som kan hjälpa mig lyckas bättre på alla plan!

var ärlig mot dig själv, och du kommer märka, att det står på är jorden

Kommentarer

  1. Tack Tommy!
    Fint skrivet, ser fram emot vår gemensamma process mot högre medvetenhet. Med en karta är det enklare än man kan tro.
    Lycka till med del 1 av arbetet.

    Trevlig helg!

    Anders Tedestrand

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg