Kallt

Kallt och det är träning. Runt om mig i klubben monteras det nya kanoter, oftast före, efter eller under mina egna pass. Jag tränar mycket själv just nu vilket inte alltid är roligast på vintern när det är mörkt och kallt, det känns ibland till och med lite motigt, det är mest bristen på ljus som är deprimerande. Men man tar sig igenom det också och på nåt sätt är det väldigt mediterande att paddla när det är kolsvart runtomkring. Jag föredrar ju dock sommaren.

Mina nya kanot har jag dock fått och det känns bra! Designen är mycket hetare än min gamla och det känns som jag kommer trivas i den. Ska ta mig för att montera ihop den nån gång bara, men jag har svårt att hinna med ens det. Det borde ju annars vara en första prioritet hos en elitaktiv som fått en nya leksak!

Jag har mycket att se fram emot de kommande månaderna och jag tror det kommer gå bra inom de flesta planen. Succes is ready to be taken!

Kommentarer

Populära inlägg