Mentalt

Härlig vecka, trots kylan! På jobbet är nästan alla sjuka så det har blivit en del lngre dagar då jag fått rycka in. Idag fick jag däremot sluta tidigare vilket är skönt. Då kunde jag ringa Anders Tedestrand, mental-coach,och ha mötet en timme tidigare. Ser fram emot det!

Jag hoppas jag håller mig frisk, me det är ingen lätt uppgift bland småbarn. Jag har känt att det kryper på lite. Förhoppningsvis kan en överdos av C-vitamin göra sussen.

Under veckorna som gått har jag tränat hårt, med nån vecka där jag inte fick ihop träningen så bra som jag velat. Men det här veckan har gått riktigt bra och kvaliteten känns ordentligt. Idag har jag vilodag, då träningsvärken har blivit nästan obärmhertig. Imorn väntar ett teknikpass och sedan ska jag jobba i Östermalma tillsammans med Rinkeby gård. Brukar vara ett varierat roligt jobb. Efter det väntar en riktig ovanlighet! Swedish House Mafia på Friends Arena i Solna. Jag och min bror åker upp direkt efter jobbet! Förväntningarna är astronomiska!

Kommentarer

Populära inlägg