Trevligt träningsbesök

Nu är det mellandagar och jag har njutit klart av den korta ledigheten som julen bär med sig. Julfirande och ledigt 25-26/12. Skönt tycker jag som passade på att träffa vänner, familj och äta otroligt mycket och gott. Härligt. Dessto mer hemma kändes dock träningen den 27/12 tidigt på morgonen, åter på Hälsomagasinets fantastiska gym som erbjuder allt jag kan tänka mig i styrketräningsväg. Många gånger tänker jag på vilka framgångsrika sponsorer jag har i min satsning. Hälsomagasinet har sedan vårt samarbete växt och nu nyetablerat sig till Nyköpings mest imponerande gym och det faktum att nya medlemskap tecknas hela tiden tyder på att man inte bara måste vara elitidrottare för att uppskatta en sån fulländad anläggning! Stort grattis hälsomagasinet till den nya lokalen!

Jag paddlar också en del. Sedan julen tog sin plats har det inte varit många andra till synes i forsen. Jag har paddlat själv, underbart själv ska tilläggas. Några enstaka gånger har jag sprungit på Erik Holmer som tränar väldigt ambitiöst och bra. Jag tror att vi båda uppskattar det korta sällskapet vi erbjuder varandra innan den ena ska påbörja sitt pass och den andra ska ge sig iväg för att förbereda sig för sitt nästa. Det är trevligt att se en annan duktig kanotist som tränar hårt och påminner om att man inte är ensam. Problemet är att Erik är så förbaskat duktig! Kul är det med sparring! Följ även gärna hans blogg, klicka på hans namn ovan!

Jag har fick också oväntat besök av en trevlig herre strax innan jul. En fotograf kom förbi när jag var mitt uppe i ett teknikpass i övre delen av forsen. Narit Pidokrajt är en frilansande fotograf som tyckte att det såg spännande ut med kanotslalom och bestämde sig för att plåta lite. Det är alltid kul, ändock inte så ovanligt. Nästan nån gång i veckan stannar nån till och tar lite bilder. Det som utmärkte Narit från mängden var att han sedan besökte min hemsida, hitta mina kontaktuppgifter och mejlade bilderna han tagit. Otroligt kul och han är först i mängden att göra detta, det uppskattas starkt. (speciellt när man tränar själv så mycket, så här års och inte kan ta bilderna själv) Jag tackar för bilderna och delar med mig av dessa här:


to1 to9 to8 to7 to6 to4 to3 to2

Kommentarer

Populära inlägg