Testvecka

Den här veckan har vi kört tester. Kanske lite jobbig tajming i och med förra veckans tävlingar och de eventuella trötta muskler som kommer med en sån vecka, plus sista veckan av krav från skolan, vilket gör att huvudet är rätt så genomkört. Men det är samtidigt intressant att ha några resultat innan man går in i sommarens träning. Jag har förbättrat mig på samtliga tester så jag känner mig inte besviken alls. Dock lägger jag inte mycket tyngd på testresultaten, trots att jag hoppades på en ännu större förbättring. Jag är väl medveten om i vilken träningsperiod jag är i är väldigt säker på att det kommer gå mycket fortare inom en inte allt för snar framtid.

Idag fick jag dessutom reda på att mina nya paddelkläder är påväg från Frankrike. Förhoppningsvis kommer de till nästa vecka :))

Kommentarer

Populära inlägg