SC1

Imorn drar det roliga igång. Sverigecup deltävling 1 i yköping. Tävlingen är i Periodenforsen, min hemmabana. Det ska bli riktigt kul att tävla där imorn. Riktigt kul mycket därför att det kommer så många tävlande. Över 60 starter var jag har förstått. Riktigt roligt! Jag själv kommer tävla i K1 och C2 tillsammans med min partner Tobias Antonsson. Vi gör debut i vår nya kanot och det ska bli spännande att se säsongens utveckling då vi i år verkligen satsar seriöst på C2. Träningen har ju i alla fall gett resultat! Det gör det säkert också på resultaten!

Lag kommer jag såklart också köra, tillsammans med Ludwig Andersson och Erik Holmer. Tillsammans är vi de regerande svenska mästarna så vi har lite att försvara imorn.

Nu ska jag sova. Skulle egentligen hunnit plugga idag, men det tog nästan fyra timmar vid banan idag för att förbereda allt så det får vänta...

Lycka till!

Kommentarer

Populära inlägg