Cuperna börjar


Sedan jag kommit hem från Lissfors har jag hunnit kört ett fint återhämtningspass och ett lite lättare pass. Jag har sedan dess tränat på ritkigt bra. Hårt och ganska långa pass, så det känns i kroppen. Det käänns bra. Jag har även jobbat ett par skift och hållt någon ungdomsträning. Det känns riktigt bra nu i början av veckan. Ikväll ska jag coacha ett riktigt roligt pass för Ung11 som jag sett fram emot hela veckan. Ska bli ett riktigt leka pass. Det är kul nu när grabbarna börjar bli så duktiga att man kan leka ordentligt med dem och verkligen använda sig av forsen fulla kapacitet. En liten tanke skänker vi till Didrik från Ung12 som kommer vara frånvarande i forsen ett tag framöver då han brutit fyra revben i en motocross-crash. Det är ju förövrigt jävligt coolt med cross! Min far har lovat mig att jag ska känna på't igen i sommar. Jag hoppas på att utfallet är något mer positivt än för Dide.

Imorse tränade jag ett lite lättare gympass med inte så många övningar för att låta musklerna återhämta sig lite så jag är fresh till tävlingen på torsdag. Just nu känns det riktigt bra.

Jag är också inne på min sista plugg vecka. Saftig ordentligt men det är bara köra så kan man släppa det här nåt år framöver!!!

Trevlans fint besök från Falun också av Isak Öhrström. Han stannar tills tävlingen på torsdag.

Nu ska jag återvända till historiauppsatsen.

Kommentarer

Populära inlägg