Avslut och påbörjat

Slutet på min gymnasietid kommer allt närmare. Med sista provet imorn och en del sista uppgifter som ska in ikväll finns det inte mycket kvar av dessa långa år. Det ska bli skönt att få avsluta. Dock så har det hnt mycket kul och jag har lärt mig otroligt mycket, mycket som jag komemr ha med mig i framtiden, i livet och i träningen.

Efter imorgon så är det två veckor kvar av bara roliga händelser. Middagar, studentaktiviteter, grillningar, ytterliggare middagar och fest och firande. Ser fram emot allting!

Samtidigt så är det otroligt trevligt att träna nu i Nyköping. Vädret är underbart vilket inspirerar till glatt humör hos alla i min omgivning. Nästan alla passen avslutas med lek i forsen och nu när det börjar vara så många som tränar och är aktiva i klubben så blir vi oftast ett rätt så stort gäng som leker och har roligt tillsammans. Livet är härligt! :)

Idag fick jag även en hel ny låda full med Sandiline-prylar. Det är lite combos och tröjor och ett par byxor. Jag har sedan tidigare en kortärmad E-Flex combo som är riktigt trevlig och bestäämde mig därför att prova deras långärmade också. Den är SINNESJUK! Det är de absolut skönaste jacka jag någonsin haft på mig. Otrolig mjuk och komfortabel. Tunn som sjutton så det känns knappast som man har den på sig! Riktigt, riktigt soft jacka. Jag ser även fram emot att prova de andra!

Kommentarer

Populära inlägg