Instagram

Jag älskar marknadsföring, spännande marknadsföring som är rolig och spännande. Marknadsföring som naturligt engagerar observatören. Jag jobbar med detta pga mina sponsorer, mitt företag, men också för att jag oftast vill förmedla en upplevelse. Min stora upplevelse i livet är givetvis kärleken, men strax därefter är kanotslalomen hack i häl. Jag är samtidigt tillräckligt objektiv för att inse att en elitsatsning av det slag jag genomför är spännande och unik. Och detta vill jag dela med mig av.

Nu framöver kommer jag aktivare ge en insyn i min träning. Jag har alltid stått för att min blogg ska vara transparent mot min satsning, att jag ska förmedla den hela sanningen för att läsare och intressenter ska förstå den verkliga upplevelsen av en elitsatsning, den sanna utvecklingen. Men jag har också insett att det största med elitsatsning är den dagliga träningen, morgon, lunch, middag. Det är disciplinen att alltid närvara och alltid leverera. Och detta ska jag försöka belysa med ett nytt verktyg.

Har du instagram så följ mig redan nu! Konto ”VinceTommy”. Jag uppdaterar en ny bild för varje träningspass jag kör. På det sättet kommer du som följare veta LIVE exakt vad jag tränar, hur, var och när och förstå den fullständiga hängivenheten som en elitsatsning innebär. Det handlar om att belysa det vi är stolta över här i Nyköping, Skandinaviens kanothuvudstad!


Jag hoppas att denna aktivitet ska skapa ett större intresse för kanotslalom i Nyköping, men viktigt också öka stoltheten för våra lokala idrottstjärnor!

Kommentarer

Populära inlägg