Spegel


Stort Grattis Max Karlsson vår snabbaste junior i klubben just nu. Själv är jag nöjd med min prestation, ganska sjyssta åk, jag håller mig någelunda ren. 9a respektive 11a är mina numera bästa internationella resultat. Jag måste erkänna att det tar tid att bygga upp hela huset igen, trots att det var 9månader sedan jag opererade mig nu. Alla bitar ska återställas och stärkas och det som jag nu jobbar på är accelerationerna. Vi får se om jag lyckas få till det ordentligt innan nästa helg. Uttagningstävlingarna ska köras i Lissfors då och paddlar jag bra så ska det nog räcka för en U23 plats. 

Vidare flyter allting på bra. NFP hade besök av SISU igår som hjälpte oss lite med hur vi ska jobba i framtiden. Det ska bli intressant med fler samtal. Att ta hjälp utifrån är precis vad vår styrelse/förening behöver just nu. Det har än så länge varit en väldigt positiv upplevelse och jag kan varmt rekommendera andra grupper att, kanske litegranna, svälja stoltheten och öppna upp för ny kritik. Jag tror det kommer gynna oss hela vägen!

Shit vad coola NFP är! Nu ska jag paddla lite med Ung11 killarna. Snabbhet står det i träningsdagboken. Det smakar... 

...Mmmm...

Kommentarer

Populära inlägg