DVALA

Jag vaknar upp ur det tillstånd jag befunnit mig i som säkert kan jämnställas med dvala. Ett fokus har legat på min paddling med uttagningstävlingar, tävlingar, mer tävling och träning. Kort och gott så har allt gått bra. Jag är väldigt nöjd med min paddling än så länge och känner mig motiverad till att pusha allt lite hårdare. Jag ser framför allt fram emot att fortsätta träna ordentligt med den plattform jag nu står på. Det känns som om det ska kunna gå riktigt fort inom de kommande månaderna. 

Senaste dagarna har det varit varmt också vilket underlättar passen. Idag körde jag 40/20 med Palmen och för första gången på länge kändes det fridfullt mellan seten. Jag noterade att jag inte hade nått krävande begär att bli klar med passet. Fokuset låg kvar men tålamodet och lugnet landade, jag njöt av stunden och kunde tänka på bara varje kombination. 

Förbundet har publicerat resultatet från uttagningstävlingarna nu. se kanot.com/kanotslalom för mer ingående info. Jag är dessvärre inte uttagen till U23-landslaget, heller inte majoriteten av sverige-eliten. Grattis till de som tog platser!

Framåt några veckor nu kommer vi i klubben få en hel del besök av företag. Kolla nedan hur det såg ut när Maxi, en av klubbens sponsorer, var och besökte oss igår. 


Kommentarer

Populära inlägg