GYNSAMMA SAMARBETEN

Fler kurser, mer paddling! Kul är det att välkomna NFPs paddelfristiga sponsorer! Att få välkomna företag till vår förening för forspaddling med ett riktigt häftigt program och sen avsluta med en läcker grillad middag, tillagad av en riktig mästerkock, det är rätt häftigt! Jag förstår i dessa stunder att forspaddlingen verkligen har potential att nå en stor skara människor i våra städer runt om i landet. Och vad får vi då? Exponering och stabila intäkter som kan stimulera paddelverksamhet i vårat allra käraste, kanotslalombanan! Det är fint det! Och vad kan vara mer värt att kämpa för, haha!

På tal om sponsorer. Rygg&Ledkliniken stödjer min satsning. Som stort tack för den enormt jobbiga säsong jag hade förra året där jag fick så otroligt mycket hjälp kan jag nu visa denna reklamfilm! Peace! 


Kommentarer

Populära inlägg