...

Shit happens och jag är borta från kanotslalom med ett ögonblick. Min högra axel hoppa ur led på tävlingen i Uppsala förra helgen, det var i ledning och med videobevis i hand så borde det inte ha hänt. Men vad ska man göra. Ibland så har man otur.

Som tur är så har jag så jäkla bra grejer på gång! Bolag som blomstrar och andra som fullkomligt exploderar. Nästa vecka plockar vi in ännu en elitidrottare i Release Me. Konny Andersson kommer börja hos oss på måndag och det är verkligen kul att se hur snabbt saker växer när man prickar rätt med en affärsidé. Nu går det verkligen bra!

Massa andra projekt och visioner jobbas det på. Näringslivet är spännande drömliknande miljö att vara i!

Imorn så är jag inbjuden som gäst på Hälsomässan i Nyköping. Innan dess har jag lite mer jobb att stå i...

Kommentarer

Populära inlägg