Borta bra...

Sista dagen i Prag, sista natten avklarad och det sista "själa-helande"-passet kändes "niiice". Veckan här ar varit toppen, med riktigt bra träning och roliga aktiviteter. Jag känner att jag har utvecklat min känsla för timeing under de två veckor jag varit utomlands och paddlat konstgjort. Något jag kommer ha stor nytta av i framtiden. Jag har också utvecklat mitt sätt att träna på tillsammans med min coach. Mycket av det beror, tror jag, på en närmare förståelse för varandras behov och sätt att kommunicera på. Detta ser jag fram emot att fortsätta dra nytta av i träningen även på hemmaplan.

Jag har även köpt en del ny utrustning som jag är väldigt nöjd med. Två Sandiline Combos som är riktigt bekväma. Flytväst som jag är sjukt nöjd med, även den sandiline. Den nya västen sitter tight på kroppen, vilket är riktigt skönt. Jag upplever den även smalare än min gamla. Utöver lite annat krims-krams slog jag även till med en C1 paddel av märket RAAB-paddles. Sjukt lätt paddel som jag verkligen ser fram emot att träna med, speciellt på C2 träning nästa vecka med Tobias. RAABs K1 paddlar är sinnessjukt sköna så mina förväntningar på den här är rätt höga!

Men nu sitter jag här i ett färdigpackat rum med en miljard väskor och dessto fler påsar fyllda med ny fin Åmsele-utrustning från HappyLife och ska alldeles strax äta lunch. Sen åker vi! Har inte haft mycket att göra den här veckan så slängde ihop en kortfilm om hur Kanotgymnasieträningar ser ut utomlands;

Kommentarer

Populära inlägg