Prag

Nu har jag lämnat all tvling och stress bakom mig och åkt vidare till prag med låsninar i ryggen. Jag ska träffa en massör imorn så ska vi se om vi får ordning på det så pass att jag kan träna bra här i prag, men det känns som om det ska gå bra. Kul ska det bli i alla fall. Jag har precis varit ute med Kanotgymnasiet och sprungit/mjukat lite. I köket står erik och lagar lunch och jag har plockat ut lite nya kläder som jag ska köpa. Sandiline jackor och flytväst. Jag väljer att byta flytväst av den enda anledningen att jag finner sandiline västen mycket bekvämare och tajt på kroppen. Hiko-västen passerade dessutom inte kontrollen i Markkleeberg, riktigt dåligt!

Banan här är dessutom lite anorlunda nu efter att dem byggt om. Jag har aldrig paddlat här förut, men då jag kan banan till största del utantill bara från att ha kollat på världscup-finalen så har även jag noterat skillnaden. Det ska bli kul att prova banan som jag så många timar studerat!

Om man ska reflektera över uttagningstävlingarna, så måste jag säga att jag känner mig nöjd med veckan och dt ska bli kul att tävla där igen nån gång nästa år. Tills dess så ska jag paddla hårt, träna smart, och leva väl!

Här är lite video från träningen i Markkleeberg:

Kommentarer

Populära inlägg