Gummibåt

Den senaste veckan har varit fylld av aktiviteter, träning och inklämt en massa jobb. Det har varit otroligt slitsamt. Anledningarna är många, men det grundar sig att jag ill göra mycket kul, men samtidigt har jag förpliktat mig till mycket annat, såsom jobbet, som inte har varit det lättaste den här veckan. Nattpass hela veckan har gjort att en redan jobbig dygnsrytm, pålagt med träning och en hel del annat, gjort mig trött! Dock överlever man såna här intensiva tider ett litet tag och min ag håller fortfarande fullt fokus på träningen, vilket jag måste göra annars mår jag inte bra.

Minnen kommer jag i vilket fall ha med mig. Jag har varit ute på turridning med Frida och deltagit på gummibtscruising i Nyköpingsån! Två riktigt roliga händelser som jag sett fram emot länge! Cruisingen igår var fantastiskt rolig och det var kul att se hur stort det har blivit. Salig blandning av folk, vilket var underbart. Jag älskar hur folk verkligen taggar för att ha kul på nåt och sen låter man inte humöret dippa det minsta om det händer lite, låt oss kalla det "oturs grejer". Här är en liten hoppklippning om hur det såg ut. Jag har tyvärr inte filmat när det var som mest folk, då jag var så inne i det då. Men stundvis låg dryga 150 personer ihop, med musik, grill och bra stämning, ute på vattnet, vilket inte liknade något annat än en flytande festival! Soft stämning!

Kommentarer

Populära inlägg