2:a

Vad är det här för väder!? Helt allvarligt talat? Konstigaste året jag har varit med om någonsin. Det känns nästan som om man tagit alla årstider och väder och skakat om lådan. En ny ordning har lagt sig och man vet aldrig riktigt hur morgondagen ska se. För en månad sen paddlade jag utan paddelhandskar. Nu paddlar jag med igen och det är både is och snö ute. Vi har ju redan sopat gatorna, då kan väl vintern ta och ge efter!? Jag hoppas verkligen den gör det snart, även om jag föredrar den här omväxlingen framför dryg snö och kyla. 

NFP hade sitt årliga bassängslalom KM i helgen som var. Efter tre års förvaring i mitt hem fick jag slutligen inte ta med den hem för ett fjärde. Erik Holmer lyckades till slut slå mig och ro hem denna eftertraktade buckla! En fin stor guldig buckla. Än så länge finns det bara två namn på den där pokalen. Nästa år hoppas jag ta tillbaka den! 

Grattis Erik! Kolla gärna in videon på Eriks åk och intervju efter segern på ett tidigare inlägg nedan. 

Peace out!

Kommentarer

Populära inlägg