Freestyle

Den senaste veckan har haft temat, livet. Kanotslalomträning har det inte blivit mycket av och de pass jag har kört ha varit väldigt plojiga. Det finns flera anledningar till varför det har blivit så. 1. det är riktigt mycket vatten i Nyköpingsån, vilket gör banan svår, grevens grym och paddlingen rolig. 2. det är sommar. 3 och 4. Jag har varit sliten och jag är lite förkyld. Ursäkter som gör att jag inte har tränat så mycket slalom, men träning har jag inte hållit mig undan ifrån. Hur som helst så är det sommar nu och det är nu man ska passa på att ha kul. Dessutom tror jag det är ganska lärorikt att träna t ex freestyle. Här nedanför ser ni ett klipp från förmiddagspasset i lördags. Riktigt kul var det och jag känner att jag är nära på kunna göra riktigt bra loopar, så det här ska jag göra fler gånger.






Kommentarer

Populära inlägg