Caxton Sports Management

Idag kan jag konstatera att jag är i starkt samarbete med Caxton Sports Management. CSM har en av landets bästa inspiratörer! Från första träffen förstod jag att CSM och Caxton Njuki skulle göra ett stort avtryck i mitt liv. Med hans stora leende och öppna, sociala sätt får han vem som helst att tro att de kan nå stjärnorna. Han har gjort och gör det varje dag med mig. Med ständig kontakt hjälper han mig i min idrott och mitt liv. Med ett brett kontaktnät och öppet sinne är allt möjligt tillsammans med CSM.

Jag är glad att jag idag är i officiellt samarbete med CSM, men vi har redan jobbat ihop under snart 6 månader. Det ska bli otroligt kul att se vad 2013 har att erbjuda. Men det i sig går kanske lite emot hur CSM jobbar. För tillsammans med Caxton skapar man sin egen verklighet!

Jag kanske borde säga, det ska bli spännande att se vart jag tar under 2013!

Som utvecklande företag, eller företag i behov av en rejäl inspirationsboost eller ÄR DU IDROTTARE, så är CSM rätt för dig! Garanterat!

Caxton Sports Management - Official Page

Kommentarer

Populära inlägg