la grand Finale

Sista veckan här nere i Pau nu. Det som står på programmet är träning i den naturliga banan och något styrkepass i gymmet. Tyvärr så reparerar stadion just nu rullbandet och planterar palmer inför världscupen i Juni vilket innebär att vi inte kan träna i banan. Lite surt, men det borde inte ha kommit som en överaskning, det  stod tydligen på alla anslagstavlor, på FRANSKA! Nej, nu låter det lite som om de är känslokalla as, vilket de absolut inte är. Personalen på banan är hur trevliga som helst och hon som har högsta ansvaret på plats led lite med oss.

Den naturliga banan är dock riktigt bra och det är plus grader igen så man ska väl inte vara alltför onöjd. Idag har vi kört fullängdsåk och på em 3-delat på samma bana. Det känns bra i kroppen, men jag ser fram emot att komma hem och återhämta mig rejält med en glidig återhätningsvecka.

För er som inte varit i Pau kan jag verkligen rekommendera det. För er som varit här också för den delen. Jag kommer sannolikt komma tillbaka nästa år. Här är ett fullängdsåk i Orthez som jag gjorde påväg till Biarritz. Jag ville mest få film från hela banan så man får en bra överblick hur banan ser ut där. Enjoy!

Kommentarer

Populära inlägg