Fint, bara fint!

Riktigt rolig paddling idag! Började med en lite paddling från stadion ner till den naturliga banan i stan. Trots de -5 graderna så tänkte man inte så mycket på kylan när solen lyste på och det blev varmt och skönt. Väl vid banan glid jag runt lite för ytterliggare uppvärmning och paddlade sedan ner genom forsen. Jag körde ett trevligt aerobpass där jag höll igång i 40min men varierade fritt med banor. Det blev nåt i stil med 60/60 och jag körde runt sex åk på varje bana innan jag bytte. Men som sagt var det ganska trevligt då jag inte kände mig så bunden till nåt speciellt program och bana.

På eftermiddagen paddla vi i stadion. Jag och Johan körde 3-delat med lite olika fokus. Det blev totalt sex varv och hälften är jag riktigt nöjd med och två är sjyssta. Det var riktigt kul för jag lyckades hitta bra teknik på förmiddagspasset, något jag har känt en avsaknad av i början av veckan. Jag lyckades applicera den i stadion också vilket kändes riktgt gött. Anledningen till att det har gått så dåligt på första halvan av veckan är nog för att jag börjar bli rätt sliten. Nu känns det dock bättre, men jag tror det blir ganska lagom att åka hem nästa vecka för en rejäl återhämtning.

Lite bilder från Biarritz:



Kommentarer

Populära inlägg