annat

Nu har jag fått min sista behanling på rygg&ledkliniken och det känns bra! Jag har fortfarande en del spänningar kvar i ländryggen men det är bara muskulärt och ska jobbas ut med diverse övningar. Så idag paddlade jag ett pass igen på eftermiddagen vilket var kul. Fredrik Wahlen anlände i eftermiddags så vi körde ett pass ihop. Det är riktigt kul att tärna i Perioden nu efter alla omöbleringar. Dessutom fannas Max Karlsson på vattnet. NFP:s senaste förvärv, en duktig junior som bott i USA, men som till hösten ska börja på KG. Riktigt roligt med fler som drar sig till Nyköping för att träna. Något som inte kan betyda annat än att Nyköping är en riktigt bra träningsplats för slalom.

Imorn har jag planerat in ett sista morgonpass i forsen där jag bara ska glida runt och ha det fint. Klockan 14:00 hoppar vi in i bussen och åker mot Tyskland för att delta i landslagsuttagningarna nästa helg. Spännande! Jag har bara en förhoppning och det är att få komma ner och paddla ett fint, smooth åk! Då är jag nöjd och kommer fortsätta vara en hel vecka i Prag! :)

Jag hjälpte Julia med en lite kortfilm som hon ska presetera i svenskan nästa vecka. Här har ni resultatet:

Kommentarer

Populära inlägg