Toppen Toppning

Efter några veckor med lite krångel i ryggen börjar det kännas riktigt bra inför landslagsuttagningarna i Tyskland. Det som väntar är ett par behandlingar hos naprapaten. Det lät nästan säkert att låsningen skulle släppa, vilket känns skönt. Sedan väntar en härlig helg med träning och en bassängslalom tävling. Jag fyller år på tisdag och finast av allt, en sista fin-lir vecka. Fokus på sista toppningen, komma i form och känna mig GALET fräsch när jag sätter mig i bilen till Tyskland på lördag. Just nu känns det i alla fall bra, farten finns vilket filmen nedan visar, från passet i torsdags. Jag fick ett fint pass i solen tillsammans med Marcus med kameran i hand.

Kommentarer

  1. Hörru Tommy, du får ju köra lite mer upbeat musik! Somnade nästan!(reflekterar inte på din paddling)

    P.s. ser grymt ut i försa d.s.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg