Föreläsande

I veckan har jag kört en del träningar med KG vilket har varit kul som omväxling. Det är trevligt med sällskap i forsen!

Iddag föreläste jag för Hotell&Resturangskolan ang Ung Entreprenörsprojektet 2013 genom Sörmlands Sparbank. Superkul med 60 elever som lyssna. Vilka affärsidéer Nyköpings Ungdomar har! Helt otroligt! Önskar jag kunde gå in i alla och hjälpa dem alla förverkliga sina drömmar!

Totalt har jag föreläst för över 100 personer nu på en vecka och det är en häftig upplevelse. Jag hoppas, tror och märker att en del av energin har gått fram och förhoppningsvis har de lämnat min föreläsning inspirerade samt drivna att påbörja en karriär som entreprenörer i sommar!

Imorn sitter jag på Five Star Service och bokar möten, samt förbereder lite för lunchmingel i eskilstuna. Jag fyller dessutom år och ska coacha Ung11 i Periodenforsen. Och sist träna mina två pass.

Första stopp Hälsomagasinet!

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg