Jobb

Nya spännande jobb på gång. I veckan började mitt nya jobb på Five Star Service. Full fart med mötesbokning tillsammans med Martin Wallenberg. Målet med Martins affärsidé är att kunna ge elitidrottare möjlighet att satsa fullt ut på sin satsning och samtidigt bli världsbäst på mötesbokning. Tillsammans med Five Star Service har vi nu börjat förverkliga denna affärsidé, Five Star Service sysslar med världsklassig serviceutveckling. Två storslagna visioner ska bli verklighet! Otroligt spännande!

Samtidigt har Ung11 grabbarna i Nyköpings Forspaddlare börjat träna ute igen. Jag ansvar fullt för deras träning nu och det är kul att få göra det på en riktigt hög seriös nivå. Bl.a har det lärt sig föra träningsdagbok, fått individuella träningsupplägg innefattande prehab, styrka, störtlopp, teknik slalom och aerob träning, landbaserad och på vattnet.

Fortsätt går utveckligen framåt med BoaterX eventet som kommer köras 31-31 august i sommar. SKITSTORT kommer det bli. Mer om det snart!

Idag hade jag dock vilodag från alla vad jobb och tränig heter. På Trosa Stadshotells SPA tillsammans med min flickvän Frida. Otroligt avslappnande och en fullvärdig vilodag. Aromaterapi, bad, ångbastu, salvor, och gud vet vad. Avslappnad och mjuk i kroppen blev jag i alla fall. Gött!

Kommentarer

Populära inlägg