Pau Stadium

Hur livet kan förbanna sig över en ibland. Som jag har längtat efter att få komma hit till Pau för att paddla konstgjort och åka rullband. Och när jag kommer hit så är rullbandet avstängt. Fråga mig inte varför, men djävulskap är det utan tvekan. Vi får hoppas att karman spelar ut sin roll och kommer på nåt sätt att få igång rullbanden på.
Hur som helst är Stadion öppen igen efter jullov mm. Och paddlats konstgjort har det gjort. Mycket mycket rörigt känns det just nu. Jag börjar bli lite less på känslan att vara lost i en värld bland jättar dr allting känns lite för komplicerat för vad man egentligen klarar av. Men jag har sex veckor här i banan och jag har gott förtroende för att jag kommer kunna bygga upp en fin relation mellan mig och den här fantastiskt vackra bana. Kärlek börjar ju trots allt med bråk.
Imorn ska vi paddla lite gammal hederlig naturlig fors nere i stan och sen avsluta dagen med fullängdsåk i stadion igen. Jag ska försöka visualisera extra mycket så jag hittar nåt form av glid redan från början.
Här har ni i alla fall lite film från igår då jag, tillsammans med Ludwig Andersson köpte en GoPro H2. Lite experimenterande med vinklar osv, men jag tror jag har kommit på ett bra sätt att filma tills nästa video. Om ni kollar noga så ser ni hur välbyggd banans botten är!

Kommentarer

Populära inlägg