Tävlingsdags!

I helgen är det tävling och resten av träningsgruppen är i St Pé och kollar in banan där en utav tävlingarna ska hållas. På söndag är det sedan tävling i Pau. Min uppladdning är inte den bästa. Jag gick lite hårt på bröst i gymmet förra veckan vilket ledde till en grym träningsvärk, vilket var skönt. Men tyvärr så stretchade jag inte som jag borde och blev lite stel, vilket innebär att jag u har en liten bristning i vänster bröst. Efter en vilodag kändes det rätt sjysst, men det blev lite värre efter träningen i forsen. Jag tar det nu lugnare och paddlar lite i träningskanalen för att få muskeln att jobba. Planen är att ta det lugnt tills i helgen då jag ska vara med och tävla. Blir spännande att tävla i St Pé då jag aldrig kört där förut. Kul ska det dock bli.

Idag har jag pluggat hela morgonen i förhoppningen om att jag ska bli klar med rel A. Halvägs... Ser fram emot att komma ut i solen och paddla lite :D

Kommentarer

Populära inlägg