Vilodag, Återhämtingsdag, Träningsdag

Idag är det onsdag och jag har paddlat ett fint pass i stadion. Ganska kluriga korta banor blev det när det framför allt var Isak som stod för kreativiteten. Men roligt var det och jag satte en riktigt höjdar uppströmmare som jag ska försöka göra om åtminstone nån gång till i karriären. I förmiddags hade jag ett trevligt gym pass med Jonas och Johan. Ett riktigt bra gym som vi har tillgång till vid banan. Förhoppningsvis känner jag lite träningsvärk imorn. 

Igår kände jag mig inte helt återhämtad och fräsch efter vilodagen så jag bestämde mig för att ta en lite lugnare dag och återhämta mig. Förmiddagslöpning och efetrmiddagspaddling, 40min i träningskanal. Det var riktigt härligt väder. Så varmt att jag kunde paddla i bara underställströja. Jag tänker mig hela tiden att det är så skönt att våren äntligen har kommit. Tyvärr så måste nog vintern återvända en gång till innan den riktiga värmen kan komma även till sverige. Men än så länge har jag fem veckor kvar av det här härliga vädret. 

Imorn ska vi till en ny bana i staden Orthez. Det är en liten bana som Isak säger påminner lite om Seu pga av dess smala karaktär. Jag tror det kan bli riktigt fint med en hel dag där, lite picknick och om vädergudarna inte vill oss för illa blir det 15-20 grader imorn. Kan jag leva med såhär i januari.

Jag har som redan nämnt köpt en GoPro tillsammans med Ludwig A. Jag har ägnat mig åt lite filmskapande här nere i Pau. Här är den första filmen som jag faktiskt har lagt ner lite tanke på, samt riktigt redigering. Hoppas det smakar!

Kommentarer

Populära inlägg